Reklama kontekstowa

Przez określenie reklama kontekstowa rozumiemy prezentowanie reklam osobom korzystającym z różnego rodzaju usług internetowych. Treść reklamy jest zazwyczaj dopasowana do tematyki strony na które zostaje umieszczone. założeniem podstawowym reklamy kontekstowej jest pozytywna reakcja osoby wystawionej na jej działanie gdyż reklama ta jest związana z poszukiwanymi danymi czy informacjami.
Reklama kontekstowa występuje w postaci:
-linków sponsorowanych w wyszukiwarkach internetowych, polega to na wpłaceniu określonej kwoty i umieszczeniu linku do danej strony na gorze listy strony które pojawiają się jako odpowiedź wyszukiwarki na dane słowa kluczowe

-jawnej reklamy są to teksty, grafika, linki które zostają umieszczone obok właściwej treści serwisu. Zazwyczaj na stronie znajduje się specjalnie wydzielony panel boczny, boks lub listwa górna lub dolna przeznaczona do takich właśnie celów.Tam są wyświetlane linki i krótkie teksty prowadzące do innych stron.
Schemat działania reklamy kontekstowej przedstawia się następująco;
klient ustala treść reklamy oraz listę kluczowych haseł
pojawianie się reklamy jest możliwe gdy w treści usługi z której korzysta użytkownik pojawia się wymienione hasło kluczowe
istnieją dwie możliwości opłat a reklamę, pierwsza to opłata za emisję reklamy zaś druga to opłata za tzw klikniecie w reklamę. Oczywiście opłata ta może być połączeniem obu tych form.

Na rynku reklam internetowych królują firmy zajmujące się prowadzeniem popularnych portali i wyszukiwarek internetowych
Firmy te pośredniczą między reklamodawcami i reklamobiorcami za pomocą tzw. systemów reklamy kontekstowej.
Zgłoś się do naszej agencji, pomożemy ci zaistnieć w internecie.

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.